Sterre's Lipstick Stash | Makeup Revolution Private Members Club

by - 06:00:00

Private Members Club heb ik besteld tijdens mijn eerste Boozyshop bestelling. Ook deze lipstick stond op mijn verlanglijstje, maar uiteindelijk toch zelf besteld. Tijdens de Goede Vrijdag actie, heb ik om 3 uur 's nachts mijn bestelling geplaatst. Hierbij kreeg je een Goodie Bag t.w.v €30, als je boven de €25 zou bestellen.


Je kunt je voorstellen dat het eigenlijk niet gewoon is dat je om 3 uur 's nachts make-up besteld. Ik kreeg een appje van Carmen dat zij aan het bestellen was en er weer een Goodie Bag actie was. Ik keek dus zelf meteen op de webshop en bestelde een aantal producten, waaronder deze lipstick en nog een aantal anderen die je later zult zien.


De verpakking van Private Members Club is roségoud en aan de onderkant een sticker met de naam. Als je de dop eraf trekt, zie je op de huls Revolution staan. Revolution heeft een hele makeuplijn, van oogmakeup tot gezichtmakeup, lipsticks. Het is budgetproof, maar wel iets duurder dan bijvoorbeeld Eessence. Je kan het meer vergelijken met de prijzen van Catrice.


De kleur Private Members Club is een diep rode/paarse kleur. De ene keer neigt het meer naar rood en de andere keer naar paars. Op de boozyshop website wordt hij omschreven als een donkerpaarse kleur.


De geur van deze lipstick is een normale lipstick geur, dus niet heel aanwezig of vervelend. Deze lipstick blijft niet heel lang zitten, maar is wel makkelijk om aan te brengen.

Revolution Private Members Club is verkrijgbaar op de Boozyshop site en kost 4,95 per stuk.

Liefs,
Sterre

You May Also Like

0 reacties